Alla inlägg under februari 2009

Av Evigt älskad - 11 februari 2009 12:28

Livet är fullt av utmaningar av olika sorter och styrkor, men jag fortsätter att vandra med Gud och då vet jag att allt kommer att bli bra. Jag har lärt känna nya människor som varit med om olika tuffa saker. Vissa saker jag hör om känner jag att jag nog själv inte skulle orka igenom. Ändå har jag själv gått igenom en del. Gud ger oss inte värre prövningar än vad vi klarar av. Därför måste det vara så att vissa klarar av värre saker än andra. När det blir tufft gäller det att bara förlita sig på Gud. Fast man ska förlita sig på Gud även när allting är bra. Det blir ofta så att man söker sig närmare Gud när man har det svårt, men Gud håller oss lika nära sig vare sig vi har det bra eller jobbigt. Glöm aldrig att gud älskar just dig! Han vill finnas där för dig, bara du släpper in honom i ditt liv. Gud välsigne dig kära medmänniska.

Presentation


Jesus älskar DIG och han vill finnas där för DIG för EVIGT. Den här bloggen har flyttat till
http://jesusochlivet.blogspot.com/

Budskapet här är det samma så stanna gärna kvar, lyssna och läs. Gud välsigne dig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kristen musik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Textruta

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards