Alla inlägg den 27 november 2008

Av Evigt älskad - 27 november 2008 00:19

Visst gör du det? Först händer det ena och sedan det andra. Jag förstår att det behövs, men måste allting komma på en och samma gång? Denna situation som jag står i nu är jag totalt missnöjd med... Kan du inte visa mig vad som kommer att hända? Nä, jag vet. Jag ska inte oroa mig för morgondagen och det gör jag inte heller, men jag känner mig otålig som ett barn på julafton :-) Det är bara du som vet hur allting kommer att ordna sig. Jag förlitar mig på dig, Gud.


Du vet


Herre, Du vet vad jag söker

Inte jag

Du vet vart jag är på väg

Inte jag

Du vet vad jag kommer att finna

och vad jag kommer att förlora

inte jag

Därför kan jag lita på dig, luta mig mot ditt bröst

och lyssna till ditt hjärtas slag.

Jag vet att du är god

och att du leder mig mot det som är bättre.

Presentation


Jesus älskar DIG och han vill finnas där för DIG för EVIGT. Den här bloggen har flyttat till
http://jesusochlivet.blogspot.com/

Budskapet här är det samma så stanna gärna kvar, lyssna och läs. Gud välsigne dig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kristen musik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Textruta

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards