Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Evigt älskad - 14 oktober 2007 17:35

Jesus säger:
"Alla människor som min Far ger mig, kommer till mig, och jag kommer aldrig att visa bort dem"

 Johannes 6:37


"På dig min Gud förtröstar jag när oro skymmer min morgondag. För jag vet du är trofast emot mig.

När svårigheter omger mig, så är jag ändå trygg hos dig. För jag vet att du aldrig lämnar mig.

Är det natt eller dag, Herre på dig förtröstar jag. Gud, du är alltid nära mig, ingen förändring finns hos dig.

Du är den samme igår och idag och evighet. Du är min framtids säkra grund. Du som står fast vid ditt förbund.

Min klippa är du, allsmäktig Gud. Jag ärar dig"


"För Gud älskade människorna så mycket att han gav dem sin ende son, för att de som tror på honom inte ska gå under utan ha evigt liv"

Johannes 3:16

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jesus älskar DIG och han vill finnas där för DIG för EVIGT. Den här bloggen har flyttat till
http://jesusochlivet.blogspot.com/

Budskapet här är det samma så stanna gärna kvar, lyssna och läs. Gud välsigne dig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kristen musik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Textruta

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards