Alla inlägg den 4 november 2007

Av Evigt älskad - 4 november 2007 11:32

Jag vet att du alltid finns där för mig. Vissa saker som jag frågar dig om får jag vänta länge innan jag får svar. Ibland får man svar, men inser inte det då du inte ger det svaret som man vill ha. Gud, du vet vad saken gäller. Jag väntar på ditt svar. Jag vet att du finns där och tar hand om mig under tiden. Vill du pröva mig genom att låta mig vänta så här länge? Vill du att jag ska vara uthållig och orka vänta? Jag är på inget sätt perfekt och du känner mig väl. Du vet att jag är en rastlös och otålig människa :-) Men jag fortsätter att vänta på ditt svar...



Presentation


Jesus älskar DIG och han vill finnas där för DIG för EVIGT. Den här bloggen har flyttat till
http://jesusochlivet.blogspot.com/

Budskapet här är det samma så stanna gärna kvar, lyssna och läs. Gud välsigne dig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kristen musik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Textruta

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards