Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Evigt älskad - 13 januari 2010 09:11

När en människa går igenom tuffa saker och inte har Gud i sitt liv, vad mycket svårare det måste vara då. Alla har vi våra prövningar. Utan Gud skulle jag inte orka igenom det som människor i min  omgivning utsätter mig för just nu. Han går vid min sida. "Var inte rädd. Allt kommer att bli bra". Han vill finnas där för dig också. Är du beredd att släppa in honom? Jag lovar dig, han kommer att hjälpa dig och ta hand om dig. Han älskar dig.


"Gå in under mina villkor och låt mig undervisa er! Jag är mild och ödmjuk. Hos mig finner ni det som ger ert liv ro och vila, jag tvingar inga tunga bördor på er"

Matteus evangelium 11:29-30


Gud kommer antingen att lugna stormen eller låta stormen rasa medan han lugnar dig.

Gud lovar att gå med dig genom allt.



Presentation


Jesus älskar DIG och han vill finnas där för DIG för EVIGT. Den här bloggen har flyttat till
http://jesusochlivet.blogspot.com/

Budskapet här är det samma så stanna gärna kvar, lyssna och läs. Gud välsigne dig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kristen musik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Textruta

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards