Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Evigt älskad - 12 februari 2010 08:22

Jag har haft min tro på Gud/Jesus sedan jag var barn. Därför är det helt obekant för mig hur det känns att ge sitt liv till Gud när man är vuxen. Det är alltid lika härligt att höra dessa människor berätta om sitt nya liv. I mi hemgrupp finns det en person som gav sitt liv till Gud samt döptes i höstas. Hon har ett stort lugn inom sig och tycker det är skönt att inte behöva leva sitt gamla tomma liv. Hon har hittat meningen med livet! Vad underbart att Gud ger alla en ny chans. Det tråkiga är att vissa inte tar emot det Gud erbjuder.


"Jag är vägen och sanningen och livet, ingen kommer till Fadern utom genom mig"

Johannes evangelium 14:6

Presentation


Jesus älskar DIG och han vill finnas där för DIG för EVIGT. Den här bloggen har flyttat till
http://jesusochlivet.blogspot.com/

Budskapet här är det samma så stanna gärna kvar, lyssna och läs. Gud välsigne dig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kristen musik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Textruta

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards