Alla inlägg den 9 april 2008

Av Evigt älskad - 9 april 2008 11:25

"Jag vet vilka avsikter jag har med er, säger Herren: välgång, inte olycka. Jag skall ge er en framtid och ett hopp"

Jeremia 29:11


Det är många förändringar på gång i mitt liv just nu. Gud är med mig hela tiden och hjälper mig. Han lyser upp min väg så att jag ser nästa steg, mer än så behöver jag inte. Jag vet att han finns där.


Tjusningen med förändringar är att man kastar sig handlöst in i dem, men vet att man har skyddsnätet Jesus under sig :-) Jag vet att Gud endast vill mig väl och att han hjälper mig genom alla svårigheter i livet. Just nu känner jag stor tacksamhet inför honom. Jag tackar honom för alla förändringar som han fört in i mitt liv...

Presentation


Jesus älskar DIG och han vill finnas där för DIG för EVIGT. Den här bloggen har flyttat till
http://jesusochlivet.blogspot.com/

Budskapet här är det samma så stanna gärna kvar, lyssna och läs. Gud välsigne dig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kristen musik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Textruta

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards