Alla inlägg den 16 april 2008

Av Evigt älskad - 16 april 2008 09:19

Ibland vet man inte hur man ska göra med en viss sak. Man väntar och väntar på svar och hoppas att det blir det svaret man vill ha. Och om det inte blir det svaret så får man lita på att det som sker är rätt :-) Jag gillar nya utmaningar, ser dem som något spännande och nytt i vardagen. Tänk vad tråkigt det skulle vara om man visste precis vad som ska hända. Vad skulle då vara tjusningen med livet? Snart får jag svar på min fråga. Jag tror det är Gud som försöker vägleda mig :-) Det är spännande att få se hur det blir i slutändan. Jag lyfter min blick upp mot den idag gråmulna himlen och tackar Gud för att han finns där för mig :-) Han ger mig styrka.

Presentation


Jesus älskar DIG och han vill finnas där för DIG för EVIGT. Den här bloggen har flyttat till
http://jesusochlivet.blogspot.com/

Budskapet här är det samma så stanna gärna kvar, lyssna och läs. Gud välsigne dig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kristen musik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Textruta

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards