Alla inlägg den 15 april 2008

Av Evigt älskad - 15 april 2008 10:43



inte bara för lilla Engla utan för alla barn som far illa över hela jorden.

Av Evigt älskad - 15 april 2008 10:36

"Låt dig inte besegras av det onda, utan besegra det onda med det goda"

Romarbrevet 12:21



Vissa dagar känner jag direkt när jag vaknar att det kommer att bli en tuff dag. Det kommer att hända saker som kan få mig att tappa tålamodet, saker som prövar min uthållighet. Då känner jag helst för att ligga kvar i sängen och sova bort dagen. Men ändå går jag upp och tar itu med dagen som väntar mig. De gråmulna dagarna måste också komma. Livet är inte en dans på rosor. Istället för att ge efter för de negativa sakerna som händer, så vänder jag det till något positivt och tackar Gud. Jag besegrar det dåliga med det som är bra. Och då känns det genast mycket lättare. På kvällen när jag ska sova kan jag tänka tillbaka på en dag som varit tuff, men inte lika tuff som den hade varit om jag hade tagit mig igenom den alldeles själv.

Presentation


Jesus älskar DIG och han vill finnas där för DIG för EVIGT. Den här bloggen har flyttat till
http://jesusochlivet.blogspot.com/

Budskapet här är det samma så stanna gärna kvar, lyssna och läs. Gud välsigne dig

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kristen musik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Textruta

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards